CCOO i UGT de la sanitat privada convoquen nova concentració de delegades i delegats en lluita per un conveni col·lectiu digne

10 de des. 2018, 7:42 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 10 de des. 2018, 7:43 ]

-Demà dimarts, 11 de desembre, a partir de les 13.30 hores, davant l'Hospital Quirónsalud de Barcelona (Plaça Alfons Comín, 5)

Resultat d'imatges de manifestacions ccooUna vegada més, els sindicats CCOO i UGT convoquen nova concentració de delegades i delegats de la sanitat privada per reivindicar un conveni col·lectiu digne.

Volen recordar les principals reivindicacions:
- Consideren necessari un increment salarial sobre tots els conceptes retributius i que no siguin compensables ni absorbibles.
- Exigeixen una rebaixa de la jornada laboral.
- Calen millores pel que fa als permisos, als complements en cas d’incapacitat temporal...
- Cal un reconeixement i una nova classificació professional.
- Cal una veritable carrera i promoció dels professionals.

La concentració serà demà dimarts, 11 de desembre de 2018, de 13.30 hores a 15.00 hores, davant l'Hospital Quirónsalud a la Plaça Alfons Comín, 5, de Barcelona.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 10 de desembre de 2018