CCOO exigeix al Govern de la Generalitat el retorn de les pagues pendents i la convocatòria d'oferta pública d'ocupació per reduir la forta precarietat actual

16 de jul. 2015, 6:09 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 16 de jul. 2015, 6:12 ]

Reunió de la Mesa General de la Funció Pública demà divendres, 17 de juliol

-Demà divendres, 17 de juliol, a les 10.30 h, a la seu del Departament d’Empresa i Ocupació a Barcelona (c/Sepúlveda 148-150), es reunirà la Mesa General de la Funció Pública de Catalunya amb un ordre del dia que inclou la negociació d’oferta d’ocupació pública, la restitució de les pagues no percebudes als anys 2012, 2013 i 2014 i l’adopció de mesures de conciliació.

En aquesta reunió, CCOO proposarem una convocatòria suficient de places per atendre les necessitats dels serveis públics i reverteixi la situació de precarietat, establir terminis per a la recuperació de les pagues pendents, recuperació del fons d’acció social i mesures de conciliació que ampliïn les actuals i que no discriminin cap col•lectiu professional.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 16 de juliol de 2015