CCOO donem suport a la mobilització contra les llistes d'espera, el proper 24 de maig de 2018

22 de maig 2018, 23:03 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

-Aquesta serà la 2a Jornada de Lluita Estatal

Foto

Les delegades i els delegats de la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya ens mobilitzarem el proper 24 de maig del 2018 contra les llistes d’espera amb concentracions davant els principals hospitals de Barcelona i algun altre territori per donar suport a Marea Blanca Catalunya (de la què en formem part) i a CAS (Coordinadora Antiprivatització de la Sanitat), a la que serà la 2a Jornada de Lluita Estatal.

La finalitat, igual que va passar a la 1a Jornada de Lluita és la de denunciar les llistes d’espera a la sanitat pública i exigir una atenció sanitària de qualitat així com un sistema públic que garanteixi el dret a la protecció de la salut de tota la ciutadania.

Les llistes d’espera MATEN!

Per això, demanem a la ciutadania la seva assistència i participació. US HI ESPEREM!