CCOO denuncia la situació de col·lapse en el servei de transport sanitari públic a Catalunya

22 de gen. 2018, 7:30 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

Afecta tots els lots que conformen la xarxa del transport sanitari públic

Foto

L'Agrupació d’Ambulàncies de la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya ha sol·licitat una reunió a la Direcció del CatSalut i SEM per denunciar la falta de reacció de l'Administració davant de l'augment extraordinari de l'activitat estacional (superior al 50%), fet que suposa sobreesforç en la càrrega de treball per part dels professionals, conjuntament amb les nombroses queixes que estan rebent en forma d’agressions verbals i fins i tot físiques per part dels pacients.

CCOO exigirà la recuperació del Pla Integral d’Urgències de Catalunya (PIUC) i de les hores de servei retallades, tal com va aprovar el Parlament de Catalunya, per tal de posar solució a aquesta situació de col·lapse en el servei del transport sanitari públic a Catalunya. A més, convocarà als delegats i delegades de cada lot per analitzar com traslladar la situació a les diferents Taules Territorials del concurs TS/14 i les mesures que s’han d’adoptar d’acció sindical per tal de garantir el drets dels pacients i dels treballadors.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 22 de gener de 2018