CCOO de Catalunya participarà a la concentració de suport a l'Isma i el Dani

22 de juny 2015, 11:05 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

-El 30 de juny a partir de les 9 del matí a la Ciutat de la Justícia

Foto El proper dimarts 30 de juny comença el judici contra els estudiants Isma i Dani, després de la suspensió que va tenir lloc el passat mes de març. CCOO de Catalunya dóna ple suport als dos joves que van ser detinguts juntament amb un altre company acusats de formar part d'un grup organitzat per generar aldarulls durant la vaga general del 29 de març del 2012. Tots dos van estar més d'un mes a la presó de Quatre Camins, tot i no no haver tingut res a veure amb els actes vandàlics que es van produir a la tarda d'aquella jornada ja que només van formar part d'un piquet informatiu que durant el matí va recórrer l'avinguda de la Diagonal de Barcelona.

És per aquest motiu que el Gabinet Tècnic - Jurídic de CCOO, mitjançant el seu advocat Lluís Salvadores, porta la defensa de l'Isma i el Dani i que el sindicat fa una crida a participar en la concentració de suport que tindrà lloc a les 9.00 hores a la Ciutat de la Justícia (Gran Via de les Corts Catalanes, 111, de Barcelona) i en la que participarà el secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego.