CCOO de Catalunya fa una crida a participar en la concentració de demà a Barcelona per reclamar accions més enllà de la Cimera del clima de París

11 de des. 2015, 2:47 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

Davant la manca d'ambició de l'acord global per fer front al canvi climàtic

El passat 29 de novembre el Moviment per la Justícia Climàtica, del qual CCOO de Catalunya forma part, va reunir més de cinc mil persones en una marxa pels carrers de Barcelona que volia mostrar la preocupació de la societat pel canvi climàtic i reclamar acords vinculants a la COP21 a l'alçada del repte global que amenaça a la humanitat i el planeta.

Davant la recta final de les negociacions de la Cimera del clima de París, i en vista que l'acord global no serà prou ambiciós com per reduir les emissions de gasos amb efecte d’hivernacle a nivells segurs pel planeta, el Moviment per la Justícia Climàtica convoca una concentració a Barcelona. Es farà demà dissabte, 12 de desembre, a les 12.00 hores, a la Plaça de Sant Jaume, i serà simultània a la manifestació organitzada a París pel moviment social global (http://d12.paris/). Amb aquesta concentració (en què els participants portaran roba, pancartes i mocadors de colors verds i vermells) volem demostrar als governs mundials que no només rebutgem aquest acord, sinó que seguirem construint les alternatives per viure en un món més just socialment i climàticament.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 de desembre de 2015