CCOO convoca concentracions en contra de la reforma de l'Administració Local

10 de des. 2013, 3:02 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

Aquest matí s'ha celebrat una roda de premsa a l'Ateneu de Madrid, on els alcaldes, acompanyats per membres de les comissions executives de CCOO i UGT han confirmat el seu suport a les mobilitzacions convocades per a les properes jornades, reiterant el seu rebuig a la reformar impulsada pel PP que, en el seu criteri, destrossa l'Administració local, la més propera al ciutadà, i suposa una reducció important de llocs de treball i dels serveis de primera necessitat, que deixaran de percebre els ciutadans. CCOO i UGT convoquen a tot el personal públic a les concentracions que es realitzaran els dies, 12, 16 i 19 de desembre, a les 12:00 hores, com a continuació de les mesures de protesta en contra del projecte de Llei de Racionalització i Sostenibilitat de l'Administració Local i amb l'objectiu d'adequar les protestes i mobilitzacions al calendari d'aprovació parlamentària de la Llei D'aquesta manera el calendari de mobilitzacions convocades conjuntament per CCOO, UGT, i l'Assemblea d'Alcaldes, en contra del projecte de llei de racionalització i sostenibilitat de l'Administració Local, per al mes de desembre, queda de la següent manera: - 12 de desembre a les 12:00 hores, concentració a les portes de tots els ajuntaments. - 16 de desembre a les 12:00 hores, concentració al Senat ( Madrid). - 19 de desembre a les 12:00 hores, concentració a diputacions o delegacions de Govern.