CCOO, contra la reforma de les pensions

18 d’oct. 2013, 4:33 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

Concentració a la Delegació del Govern a Barcelona el divendres 18 d'octubre

Foto Les federacions de pensionistes i jubilats de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya s'han concentrat a Barcelona davant la Delegació del Govern (c/Mallorca, 278, amb c/Roger de Llúria), el divendres, 18 d'octubre, contra la reforma de les pensions impulsada pel Govern central.

Aquesta acció forma part d'una campanya de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya contra la reforma, com ho va ser la concentració davant el Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya del passat dia 11 d'octubre (impulsada per la Plataforma Unitària de la Gent Gran de Catalunya), o l'assemblea sobre el futur de les pensions celebrada el 17 d'octubre a la seu del sindicat a Barcelona.