Actes amb motiu de l'11 de setembre, Diada Nacional de Catalunya

4 de set. 2017, 5:17 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

FotoUn any més, CCOO de Catalunya participarà en els actes de la Diada Nacional, el proper 11 de Setembre. I un cop més ho farà amb UGT i altres entitats que ens acompanyen en la reivindicació “Per una Catalunya social”, amb les quals es realitzarà la tradicional ofrena floral al monument de Rafael Casanova. Novament es tornarà a reclamar el dret a decidir de la ciutadania de Catalunya sobre el seu futur, però també es tornaran a reivindicar polítiques socials per la millora de les condicions de vida de les persones que viuen i treballen a Catalunya i la lluita contra la pobresa.

El lema torna a ser un any més “Per una Catalunya social, #jovulldecidir”. La convocatòria de CCOO de Catalunya és a les 8.30 hores a la ronda de Sant Pere, alçada número 52, de Barcelona. Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, encapçalarà la delegació del sindicat.

A més, CCOO de Catalunya participarà en diversos actes amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya. De moment, els actes confirmats són els següents:

8 de setembre, a les 10.00 h, acte La Confederació davant dels fets nacionals

11 de setembre, a les 10.30, Homenatge a Salvador Allende
CCOO de Catalunya, juntament amb el Comitè Ciutadà per l’Homenatge a Salvador Allende a Barcelona la Casa Amèrica i el Centre Salvador Allende a Barcelona, ha organitzat un acte per commemorar el 44è aniversari del cop d’estat a Xile i la mort del president Salvador Allende.

L’acte d’homenatge a Salvador Allende tindrà lloc el proper 11 de setembre, a les 10.30 h, a la plaça de Salvador Allende del barri del Carmel. A l’acte, hi participaran el president del Centre Salvador Allende, Eulogio Dávalos, el sociòleg, Marcos Roitman i el periodista, Jordi Évole. Es farà una ofrena floral i també es comptarà amb una salva i traca a càrrec dels Trabucaires d’en Perot Rocaguinarda i els components de Foc, així com de l’actuació musical del cantautor Luis Pastor.

Presenta l’acte, Rosa Sans, Directora de la Fundació Cipriano Garcia – Arxíu històric de CCOO de Catalunya.