23M - Jornada de lluita a favor de l'ocupació, els salaris dignes i la recuperació dels drets socials

20 de març 2017, 9:38 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

FotoCCOO i UGT convoquem per al pròxim 23 de març una nova jornada de lluita i reivindicació a favor de L’OCUPACIÓ, ELS SALARIS DIGNES I LA RECUPERACIÓ DELS DRETS SOCIALS.

Després de tres anys de creixement econòmic i amb previsions que indiquen que es mantindrà la tendència i el consegüent increment dels beneficis empresarials, els problemes creats per les retallades no es corregeixen, s’agreugen. Tenim més precarietat, més desigualtat i més pobresa.

Per què les millores no arriben a les famílies treballadores?

Perquè el govern del PP i les organitzacions empresarials, amb la seva inacció i amb regressives actuacions en contra d’una majoria vulnerable per afavorir una minoria privilegiada i insaciable, pretenen que la classe treballadora segueixi perdent renda i qualitat de vida.

És per això que CCOO i UGT convoquem una nova jornada de lluita i reivindicació el proper dia 23 de març, que segueix les ja iniciades al desembre i que van continuar el febrer per DEFENSAR L’OCUPACIÓ, UNS SALARIS DIGNES I LA RECUPERACIÓ DELS NOSTRES DRETS SOCIALS.