Inici‎ > ‎Notícies Dona-Igualtat‎ > ‎

Presentació del llibre "Familias También"

6 de jul. 2015, 7:50 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 10 de nov. 2015, 7:05 ]

Amb motiu del Dia Internacional de l'Alliberament LGTBI la Federació d'Educació, la Secretaria de la Dona i de Cohesió Social i  l'àmbit LGTBI de CCOO de Catalunya organitza un acte que tractarà  sobre Famílies LGTBI i Escola juntament amb la presentació del llibre "Familias También, Diversidad Familiar, Familias Homoparentales" de l'associació de Famílies de Lesbianes i Gais que tindrà lloc el proper dimarts 7 de juliol a les 17.30 h  a la Sala 42, quarta planta de Via Laietana núm. 16, a la seu de CCOO.

En aquest acte hi intervindran:
Com a moderadora, la Marta Longares i Berengueras, responsable de polítiques LGTBI de la Federació d'Educació, la Katy Pallàs, presidenta de l'associació Famílies Lesbianes i Gais, l'Elisabet Vendrell, responsable de comunicació i xarxes socials de l'associació FLG i escriptora del llibre "Familias también" i per concloure, l'Alba García, secretària de les Dones i de Cohesió Social de CCOO de Catalunya.

Hi haurà la possibilitat d'adquirir exemplars del llibre "Familias También, Diversidad Familiar, Familias Monoparentales".

Esperem que sigui del vostre interès i pugueu participar en aquest acte.