Inici‎ > ‎Notícies Dona-Igualtat‎ > ‎

Mobilització per la despenalització de l'avortament

27 de set. 2013, 9:31 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 10 de nov. 2015, 7:05 ]

Manifestació el dissabte 28 de setembre a Barcelona

Foto CCOO de Catalunya dóna suport a les accions que tindran lloc amb motiu del Dia Internacional per la Despenalització de l'Avortament, que se celebra el dissabte 28 de setembre. El sindicat rebutja l'anunci del Govern del Partit Popular de reformar la Llei de Salut Sexual i Reproductiva, perquè suposarà un obert retrocés en els drets de les dones.

Des de CCOO de Catalunya defensem el principi ètic del respecte per l'autonomia i capacitat moral de les dones per emetre els seus propis judicis, esbrinar els seus propis dilemes i prendre les seves decisions, i entre les que hi ha la lliure decisió de les dones sobre la seva maternitat. La tornada a la penalització de l'avortament nega l'exercici del dret.

Així, el dissabte 28 de setembre al llarg del dia es faran concentracions en defensa de l'avortament lliure i gratuït a diferents Delegacions de Govern (Lleida, Girona, Tarragona, Ses Illes, País Valencià) i seus del PP de tot el territori, i a les 18'00h es farà una manifestació al davant de la Delegació de Govern a Barcelona (c/ Mallorca, 278, amb c/Roger de Llúria); en aquesta manifestació participarà el secretari general de les CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego.

Nota: la gent de CCOO es concentrarà al c/Mallorca amb c/Pau Claris, banda muntanya.

Podeu veure el cartell