Inici‎ > ‎Notícies Dona-Igualtat‎ > ‎

La revista Treballadora de CCOO rep el premi "Participant Creem Espais d'Igualtat"

27 de maig 2013, 10:24 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 10 de nov. 2015, 7:05 ]

El VI premi "Participant Creem Espais d'Igualtat", en l'apartat de COMUNICACIÓ, que atorga el Consell de les Dones del Municipi de Madrid ha recaigut en la revista Treballadora, editada per la Secretaria confederal de la Dona i Igualtat de CCOO.

Portada de l'últim número de la revista Treballadora

A l'acte de lliurament del premi assistiran la secretària confederal de la Dona i Igualtat de CCOO, Anna Herranz Sainz-Ezquerra, i Carmen Briz, realitzadora de la revista, que serà l'encarregada de recollir el premi el dimecres 29, a les 19h, a el Cercle de Belles Arts, Sala María Zambrano. Per sisè any consecutiu, el Consell de les Dones del Municipi de Madrid, reconeix a les dones, entitats o iniciatives la dedicació ha afavorit l'eliminació de barreres que dificulten la igualtat entre gèneres i l'avanç social de les dones. Els vots s'han recollit a través del web, el correu electrònic i el correu postal. Al costat de Treballadora, ha estat premiats també: Josefa Pérez Gruixut a PARTICIPACIÓ, Mabel Lozano a ART I CULTURA ia la Cursa de la Dona a ESPORT La revista Treballadora, editada i realitzada per la Secretaria Confederal de la Dona de CCOO des de l'any 1984, ofereix informació sobre la situació i participació de les dones en el món del treball, en el sindicat i en els diferents àmbits de la vida social, política i cultural. Totes les notícies referents a les treballadores, denúncia de situacions de discriminació, avenços legislatius, sentències, mesures d'acció positiva, investigacions, activitats formatives, entrevistes, reportatges, literatura, música, art i fotografia, componen el material de què es nodreix Treballadora , amb la qual cosa contribueix a visualitzar i valorar el paper de les dones al llarg de la història, així com oferir una imatge, equilibrada i no estereotipada, adequada a la realitat social actual, des d'una visió sindical amb perspectiva feminista.