Inici‎ > ‎Notícies Dona-Igualtat‎ > ‎

IX Escola de Dones de CCOO de Catalunya

19 d’oct. 2014, 14:00 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 10 de nov. 2015, 7:05 ]

-Dijous 23 d'octubre de 2014

Foto-El dijous 23 d'octubre de 2014, de 9.30 a 18 hores, tindrà lloc la IX Escola de Dones de CCOO de Catalunya, al Casal Pere Quart de Sabadell amb el lema "Per un món laboral lliure de discriminació per raó de gènere i violència masclista".

Aquest és un espai pel debat, la reflexió, i l'intercanvi d'experiències sindicals entre les delegades i les afiliades de CCOO de Catalunya. A la tarda hi ha previstes tot un seguit d'activitats obertes al conjunt dels delegats i delegades i l'afiliació del sindicat.

Per organitzar millor els espais, us demanem que feu arribar confirmació d'assistència a dona@ccoo.cat.

Feu clic per veure:
- El díptic del programa de la IX Escola de Dones de CCOO de Catalunya.
- La invitació a les activitats obertes de la IX Escola de Dones de CCOO de Catalunya.