Inici‎ > ‎Notícies Dona-Igualtat‎ > ‎

CCOO presenta l'informe 'Salut i atenció sanitària de dones i nenes; estat de la situació'

27 de maig 2013, 10:37 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 10 de nov. 2015, 7:05 ]

En el marc del 28 de maig, Dia Internacional d'Acció per la Salut de les Dones

Foto El dilluns 27 de maig de 2013, CCOO de Catalunya ha presentat en roda de premsa l'informe 'Salut i atenció sanitària de dones i nenes; estat de la situació', en el marc del 28 de maig, Dia Internacional d'Acció per la Salut de les Dones. Aquest estudi analitza alguns dels indicadors existents sobre els riscos i l'estat de la salut de les dones que viuen a Catalunya.

Feu clic per veure:
-l'informe 'Salut i atenció sanitària de dones i nenes; estat de la situació', elaborat des de la Secretaria de la Dona i Cohesió Social i la Secretaria de Socioeconomia del sindicat
-les declaracions de Cristina Faciaben, secretària de Socioeconomia, Joan Canals, responsable de Política Sanitària, i Carme Catalan, membre de la Secretaria de Dona i Cohesió Social, de CCOO de Catalunya, efectuades a la roda de premsa del dilluns 27 de maig