Inici‎ > ‎Notícies Dona-Igualtat‎ > ‎

CCOO dóna suport a la campanya "ALERTA FEMINISTA"

24 d’abr. 2015, 0:27 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 10 de nov. 2015, 7:05 ]

Demà dissabte 25 d'abril, a les 12.00 hores, a Barcelona

CCOO donarà suport a la campanya “ALERTA FEMINISTA”, una campanya a favor del canvi que aposta per construir una societat més justa a través d’una transformació feminista i que es presentarà a la Plaça del Pou de la Figuera de Barcelona demà dissabte, 25 d’abril, a les 12.00 hores.

La campanya és una manifestació pública que qüestiona la normativa actual i fa propostes polítiques feministes.

Web de la campanya:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya