Inici‎ > ‎Notícies Dona-Igualtat‎ > ‎

CCOO de Catalunya reitera el rebuig a que es modifiqui l'actual Llei de Salut Sexual i Reproductiva

13 de febr. 2014, 7:08 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 10 de nov. 2015, 7:05 ]
    Concentració demà divendres, 14 de febrer, a les 19’00h, davant la Delegació del Govern a Barcelona
El passat 11 de febrer, el Grup Popular en el Congrés ha tornat a fer valdre la força perquè la contrareforma de la Llei de Salut Sexual i Reproductiva segueixi el tràmit parlamentari. CCOO se suma al  gran consens social,  polític i professional en contra d'una reforma innecessària i irresponsable que torna a penalitzar l'avortament, que desprèn les dones de la llibertat i capacitat de decidir sobre el seu cos, que suposarà posar en risc la seva salut i la seva seguretat i que no podrà evitar la discriminació de classe perquè hi haurà dones que sí podran marxar a l'estranger a interrompre un embaràs no desitjat i altres que no. Així, el sindicat dóna suport a la concentració de demà divendres, 14 de febrer, a les 19’00h, al davant de la Delegació de Govern a Barcelona (c/Mallorca, 278, amb c/Pau Claris), i que tindrà com a lema “Aturem la contrarreforma de l'avortament. Jo decideixo. Jo desobeeixo”. El punt de trobada de CCOO serà al c/Roger de Llúria amb c/València a les 18’30h, on Alba Garcia,secretària de la Dona i Cohesió Social de CCOO de Catalunya, atendrà als mitjans de comunicació.  Per a més informació:Alba Garcia, secretària de la Dona i Cohesió Social de CCOO de Catalunya, tel. 630.853.526 Oficina de Premsa de CCOO de CatalunyaBarcelona, 13 de febrer de 2014