Inici‎ > ‎Notícies Dona-Igualtat‎ > ‎

7 d’ag. 2015, 9:06 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 10 de nov. 2015, 7:05 ]

-Condol a les famílies i entorn

Foto CCOO de Catalunya condemna l’assassinat d’una dona i els seus dos fills a Castelldefels i d'una altra dona a Rubí aquest dimecres, a mans, presumptament, del marit i pare de les víctimes, en el primer cas, i del fill, en el segon cas, i novament expressa el seu rebuig a una violència que encara avui s’exerceix vers les dones només pel fet de ser dones.

CCOO mostra la seva indignació i preocupació per fets com aquest i destaca el seu compromís ferm per a ajudar a construir una societat en la qual les dones puguin viure lliures de qualsevol de les violències.

Des d’aquestes línies volem expressar el nostre condol a les famílies i entorn i fer una crida a totes les persones, organitzacions i institucions que treballen per eradicar la violència masclista a sumar esforços perquè d’una vegada per totes la violència contra les dones sigui definitivament eradicada.

CCOO de Catalunya recorda que compta amb el Servei d’Informació i Atenció a les Dones, SIAD, en l’àmbit laboral, per qualsevol tipus de discriminació o violència que pateixi una dona.