Inici‎ > ‎Notícies Dona-Igualtat‎ > ‎

CCOO de Catalunya lamenta la mort de dues dones a Barcelona a causa de la violència masclista en l'àmbit familiar i recorda el seu ferm compromís per a la seva eradicació

6 de jul. 2015, 6:36 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 10 de nov. 2015, 7:05 ]

CCOO de Catalunya condemna l’assassinat de dues dones a Barcelona aquest diumenge, a mans, presumptament, del fill i germà de les víctimes, i novament expressa el seu rebuig a una violència que encara avui s’exerceix vers les dones només pel fet de ser dones.

CCOO mostra la seva indignació i preocupació per fets com aquest i destaca el seu compromís ferm per a ajudar a construir una societat en la qual les dones puguin viure lliures de qualsevol de les violències.

Des d’aquestes línies volem expressar el nostre condol a la seva família i entorn i fer una crida a totes les persones, organitzacions i institucions que treballen per eradicar la violència masclista a sumar esforços perquè d’una vegada per totes la violència contra les dones sigui definitivament eradicada.

CCOO de Catalunya recorda que compta amb el Servei d’Informació i Atenció a les Dones, SIAD, en l’àmbit laboral, per qualsevol tipus de discriminació o violència que pateixi una dona.