Inici‎ > ‎Notícies Dona-Igualtat‎ > ‎

CCOO crida a participar el 7-N a la Marxa de l'Estat contra les violències masclistes

13 d’oct. 2015, 9:10 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 10 de nov. 2015, 7:05 ]

-Les i els membres del Consell Confederal de CCOO reunits ahir van voler expressar amb aquesta instantània el seu més radical rebuig a la violència de gènere i van fer una crida a la seva afiliació, a les treballadores i treballadors ia tota la ciutadania perquè participin el 7 de novembre a la Marxa estatal contra les violències masclistes que conclourà a Madrid en una gran manifestació.

CCOO denuncia la ineficàcia i passivitat dels poders públics per combatre i eliminar la violència contra les dones, la insuficiència dels ajuts, mesures i bonificacions relatives al foment de l'ocupació i al Programa d'Acció específic d'inserció sociolaboral de les dones víctimes de violència de gènere; i reclama la plena aplicació de la normativa igualitària que obliga a una actuació transversal i integral en tots els àmbits: educatiu, sanitari, policial i jurídic; a la creació de jutjats especialitzats i unitats de valoració integral del risc; ia garantir formació i sensibilització per als que intervenen en els diferents processos (jutges, fiscals, advocacia, forces i cossos de seguretat, equips psicosocials, sistema educatiu, sanitari, publicitat i mitjans de comunicació) per tal d'afavorir el canvi cultural i l'acció preventiva .