Inici‎ > ‎Notícies del Barcelonès‎ > ‎

Xerrada en defensa de la sanitat pública

30 de març 2014, 22:29 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 30 de març 2014, 22:31 ]

La privatització de la sanitat pública -projecte àmpliament compartit pels conservadors des de fa anys, però que avança per camins diferents en el centre i en la perifèria de la pell de brau- forma part essencial de la revisió de l'Estat social impulsada pel vent neoliberal. Però més enllà de la denúncia de l'austericidi i les retallades, és imperatiu conèixer millor la significació del conflicte, les forces i interessos que persegueix aquesta privatització i els resultats de les polítiques corresponents. El doctor Marciano Sánchez Bayle, important animador de la "marea blanca" -les lluites en favor de la sanitat pública a Madrid-  ens aportarà les seves reflexions del cas espanyol i del moviment de resistència d’aquesta amenaça de regressió.

Segona xerradaDefensa de la sanitat pública i misèries de la sanitat privada.

Dia i hora: dimecres 2 d'abril a les 19 hores.
Lloc: Centre Cívic Pati Llimona, Carrer de Regomir, 3 Barcelona.

Hi participaran:

Dr. Marciano Sánchez Bayle, portantveu de la “Federación de Asociaciones en Defensa de la Sanidad Pública”

Joan Canalsresponsable de política sanitària de CCOO de Catalunya

Moderarà:

Agustí Colom, professor de Teoria Econòmica de la UB i membre del CTD

Organitza: Centre de Treball i Documentació (CTD)

Us hi esperem!!!