Inici‎ > ‎Notícies del Barcelonès‎ > ‎

VOTA CC.OO TOTS JUNTS FEM L' ATENCIÓ PRIMÀRIA DE BSA MILLOR

5 de març 2014, 8:34 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 5 de març 2014, 14:55 ]
Benvolguts companys i companyes,

El proper 12 de març es celebraran les eleccions del Comité d'Empresa d' Atenció Primària.

Actualment, com tots sabeu, estem patint una situació econòmica i social sense precedents . Aquest moment és clau per fer força i defensar els nostres drets com a treballadors .

Des de CCOO de Primària continuarem lluitants i defensant PER IGUAL A TOTS els col·lectius que formen part de la nostra empresa, i concretament a l' Atenció Primària.

Seguirem sent, si voleu, els vostres representants, treballant amb coherència, respectant la decisió dels treballadors de Primària.
Volem continuar sent la vostra veu davant l' empresa.

Us animem a participar a les properes eleccions, i confiem en el vostre bon criteri.

TOTS JUNTS FEM L' ATENCIÓ PRIMÀRIA MILLOR,                                                  VOTA CC.OO
Secció Sindical CCOO-HMB,
5 de març 2014, 8:39