Inici‎ > ‎Notícies del Barcelonès‎ > ‎

Recollida de joguines i material escolar 2015

1 de des. 2015, 8:20 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

-La campanya finalitza el dia 20 de desembre

Foto L’associació Sonrisas Azules, juntament amb la Xarxa d’Acció Solidària, a la qual pertany CCOO, tornem a engegar aquest Nadal la campanya de recollida de joguines i de material escolar.

L’objectiu és doble: col·laborar perquè cap infant es quedi sense regal i ajudar a garantir que tots els nens i nenes tenen el material necessari a l’escola.

Continuem vivint una crisi econòmica i social on són moltes les famílies que pateixen greus problemes econòmics. A Catalunya, el nombre de famílies i infants que viuen sota el llindar de la pobresa no ha parat de créixer, la majoria dels infants que es troben en aquesta situació de vulnerabilitat no tenen cap tipus de material d’oci per jugar a l’aire lliure, com bicicletes, i molts tampoc no tenen cap joguina per jugar a casa. Per aquest motiu les nostres organitzacions tornen a col·laborar, sumant esforços, per organitzar aquesta recollida perquè la realitat de molts nens i nenes aquest Nadal i a l’escola pugui ser una mica millor, més justa i més alegre.

Les joguines recollides seran entregades a l’Associació REIR, que treballa amb nens en risc d’exclusió social, a les seves llars i centres. El material escolar, que la Xarxa d’Acció Solidària recull durant tot l’any, serà entregat a escoles públiques que realitzen socialització del material. Podeu portar joguines noves o de segona mà que estiguin en bones condicions, intenteu no portar joguines sexistes o que incitin a la violència.

Els jocs de taula o educatius i material per jugar a l’aire lliure i compartir són molt bones idees, però tot és benvingut. El material escolar pot ser un llapis, una motxilla, bolígrafs, carpetes, llibretes, etc.

La campanya finalitza el dia 20 de desembre. Si teniu joguines o material gran que no cap a les caixes, o voleu col·laborar posant un altre punt de recollida o teniu qualsevol dubte, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres al següent correu: sonrisasazules.barcelona@gmail.com

CCOO de Catalunya té punts de recollida als seus locals de Barcelona, l'Hospitalet de Llobregat, Cornellà i Granollers.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració! veure arxiu
01/12/2015