Inici‎ > ‎Notícies del Barcelonès‎ > ‎

La Xarxa d'Acció Solidària de CCOO inicia la campanya de recollida de material escolar 2019

21 de juny 2019, 3:31 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

Foto

La Xarxa d'Acció Solidaria (XAS) de CCOO inicia el dia 1 de juny una nova campanya de recollida de material escolar que durarà fins al 15 de setembre del 2019.

A Catalunya la taxa de pobresa infantil creix. El 28,5 % dels menors de 16 anys viu per sota del llindar de la pobresa i molts nens i nenes no poden comprar material escolar, una situació que crea desavantatges i més desigualtat en l'àmbit educatiu i social.

La XAS fa 7 anys que organitza campanyes de recollida de material escolar perquè arribi a les escoles públiques dels barris on hi ha un nivell més elevat de pobresa i d’exclusió social.

La XAS intenta que les seves campanyes arribin a tot el territori de Catalunya. La majoria dels locals de CCOO i moltes empreses són punts de recollida on desenes d’activistes de CCOO: afiliats i afiliades, delegats i delegades sindicals al territori i a les empreses són una referència i fan un gran esforç per expandir la campanya i perquè el material escolar arribi a través de les escoles i amb col·laboració amb la Federació d’Educació de CCOO, a les nenes i nens necessitats.

Material de recollida :

- LLAPIS