Inici‎ > ‎Notícies del Barcelonès‎ > ‎

L'11 de juliol, jornada de donació de sang a l'HMB

2 de jul. 2018, 5:45 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 2 de jul. 2018, 5:46 ]
Resultat d'imatges de dona sang ccooL'Hospital Municipal acollirà l'11 de juliol una jornada de donació de sang organitzada pel Banc de Sang i Teixits amb la col·laboració de BSA. L'activitat, oberta a totes les persones que hi vulguin col·laborar (ciutadania i professionals), es durà a terme de 10 a 14 i de 16 a 20 hores.

A Catalunya, cada dia es necessiten 1.000 donacions per atendre els malalts. Durant l'estiu, època tradicional de vacances, les donacions baixen un 30%. En general, pot donar sang qualsevol persona que tingui bona salut i compleixi aquestes condicions: tenir entre 18 i 70 anys, pesar 50 quilos o més i, en cas de ser dona, no estar embarassada.

El Banc de Sang i Teixits i BSA han apostat enguany per incrementar les campanyes de donació de sang en els nostres centres. Si l'any passat se'n van celebrar dues, en el que portem de 2018 ja se n'han dut a terme quatre, a les quals cal sumar la que se celebrarà l'11 de juliol a l'Hospital Municipal.

FONT: Web Badalona Serveis Assistencials