Inici‎ > ‎Notícies del Barcelonès‎ > ‎

20 de març 2018, 12:54 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 22 de març 2018, 0:21 ]

Resultat d'imatges de banc de sangEl CAP Nova Lloreda acollirà el proper dilluns, 26 de març, una jornada de donació de sang organitzada pel Banc de Sang i Teixits amb la col·laboració de BSA. L'activitat, oberta a totes les persones que hi vulguin col·laborar (ciutadania i professionals del centre), es durà a terme de 10 a 15 hores.

Durant la Setmana Santa acostuma a baixar el nombre de donacions, i és per això que s'ha decidit celebrar la jornada al CAP Nova Lloreda coincidint amb aquestes dates. Es tracta de la segona campanya d'aquestes característiques que es du a terme enguany a BSA. La primera va ser el 24 de gener a l'Hospital Municipal i, com us vam informar en el seu dia, va obtenir uns resultats molts positius: un total de 66 persones va donar sang, en 13 dels casos per primera vegada.

A Catalunya, calen cada dia 1.000 donacions per atendre les necessitats dels malalts. En general, pot donar sang qualsevol persona que tingui bona salut i compleixi aquestes condicions: ser major d'edat, pesar 50 quilos o més i, en cas de ser dona, no estar embarassada.

FONT:   WEB BADALONA SERVEIS ASSISTENCIALS