Inici‎ > ‎Notícies del Barcelonès‎ > ‎

Dijous 5 d'octubre, col·loqui sobre envelliment actiu al Museu de Badalona amb la partipació de diversos professionals de BSA

27 de set. 2017, 8:56 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 29 de set. 2017, 3:18 ]

Resultat d'imatges de dibuixos gent gran

La sala d'actes del Museu de Badalona acollirà dijous 5 d'octubre, de 17 a 19 hores, un col·loqui sota el títol "Envelliment actiu i amb èxit", en què participaran diversos professionals de BSA. L'activitat s'emmarca en la celebració a la ciutat de la Setmana de l'envelliment actiu.

El doctor Xavier Orpella, cap del Servei de Medicina del Treball i Salut Pública de BSA, serà el moderador de l'acte, en què intervindran la cap del Departament de Ciutadania, Dona i Gent Gran de l'Ajuntament de Badalona, Gemma Luque, i tres professionals més de la nostra organització: la doctora Pilar Otermin, neuròloga i directora assistencial; la doctora Sònia Pérez, cap del Servei d'Atenció Primària; i el doctor Joan Manuel Pérez, cap del Servei de Geriatria i Cures Pal·liatives.

El col·loqui està obert a totes les persones interessades en el tema. Per assistir-hi, no cal inscriure-s'hi prèviament.

La Setmana de l'envelliment actiu, organitzada pel Servei de Gent Gran de l'Ajuntament de Badalona i de la qual us adjuntem el programa, es durà a terme del 2 a l'11 d'octubre. BSA és un dels col·laboradors en la iniciativa.

FONT: Bsanet