Inici‎ > ‎Notícies del Barcelonès‎ > ‎

Del 17 al 30 de novembre, nova campanya de recollida d’aliments a BSA

10 de nov. 2014, 6:19 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 16 de des. 2014, 7:30 ]
Una vegada més, BSA vol donar suport al Banc dels Aliments de l'Associació Social d'Amics del Gorg-Mar de Badalona amb una campanya de recollida de menjar i bolquers. La novetat aquest cop és que tots els centres de BSA tindran punts de recollida oberts als professionals però també a tota la ciutadania. L'objectiu: sumar esforços.

Des de la Comissió de Cooperació, amb el suport del Servei de Logística, organitzem la setena campanya de recollida d'aliments a BSA, que es durà a terme del 17 al 30 de novembre. Com ja és tradicional, els professionals que ho desitgin podran lliurar el menjar en diversos punts de recollida habilitats a l'organització. Per quarta vegada obrim també la campanya a la ciutadania i, en aquesta ocasió, tots els centres que formen BSA tindran accessible els punts de recollida als nostres usuaris.

Els punts de recollida oberts a professionals i usuaris (que funcionaran durant l'horari dels centres) són:

• Vestíbul de l'Hospital Municipal de Badalona
• Vestíbul del Centre d'Especialitats Sant Anastasi
• Vestíbul del Centre Sociosanitari El Carme
• Vestíbul del CAP Nova Lloreda
• Vestíbul del CAP Progrés-Raval
• Vestíbul del CAP Apenins-Montigalà
• Vestíbul del CAP Morera-Pomar
• Vestíbul del CAP Martí i Julià
• Vestíbul del CAP Montgat
• Vestíbul del Consultori Local de Tiana
• CASSIR

Els aliments més necessaris són els ja habituals en altres campanyes de recollida: oli, pasta, arròs, llaunes en format fàcil d'obrir -de tonyina, tomàquet, sardines, etc-, galetes i llegums. És important que els aliments no estiguin en envàs de vidre. També es demanen bolquers.

Des de la Comissió de Cooperació us animem a col·laborar en aquesta campanya solidària, així com en aquelles iniciatives que tenen la finalitat d'ajudar els col·lectius més desfavorits. Aprofitem per recordar-vos que la comissió és oberta a qualsevol suggeriment. Podeu contactar-hi mitjançant l'adreça de correu electrònic cooperacio@bsa.cat.

Font: Bsanet