Inici‎ > ‎Notícies del Barcelonès‎ > ‎

De l’11 al 22 de novembre, nova campanya de recollida d’aliments a BSA

6 de nov. 2013, 8:11 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 12 de nov. 2013, 7:04 ]
Una vegada més, BSA vol donar suport al Gran Recapte d'Aliments que organitza la Fundació Banc d'Aliments a Catalunya, una campanya d'especial rellevància en aquests moments de crisi.
Per cinquena vegada, des de la Comissió de Cooperació de BSA, amb el suport del Servei de Logística, volem facilitar als professionals de la nostra organització la participació en aquesta iniciativa solidària del Banc dels Aliments. Per aquest motiu, de l'11 al 22 de novembre els professionals de BSA que ho desitgin podran lliurar aliments en diversos punts de recollida habilitats a l'organització. A més, obrim per segona vegada la campanya a la ciutadania mitjançant tres punts de recollida accessibles als nostres usuaris.

Els punts de recollida seran:

1. Punts oberts a professionals i usuaris (que funcionaran durant l'horari dels centres)

• Vestíbul de l'Hospital Municipal de Badalona

• Vestíbul del Centre Sociosanitari El Carme

• Vestíbul del CAP Nova Lloreda

2. Punts d'accés exclusiu de professionals

• Centre d'Especialitats Sant Anastasi: relax

• CASSIR: relax

• Centres d'Atenció Primària Apenins-Montigalà, Martí Julià, Progrés-Raval, Morera-Pomar i CAP Montgat (en aquest cas adreçat també als professionals del Consultori Local de Tiana): relax

Els aliments més necessaris són: oli, pasta, arròs, llaunes en format fàcil d'obrir -de tonyina, tomàquet, sardines, etc-, galetes i llegums. És important que els aliments no estiguin en envàs de vidre.

Des de la Comissió de Cooperació us animem a col·laborar en aquesta campanya solidària, així com en aquelles iniciatives que tenen la finalitat d'ajudar als col·lectius més desfavorits. Aprofitem per recordar-vos que la comissió és oberta a qualsevol suggeriment. Podeu contactar-hi mitjançant l'adreça de correu electrònic cooperacio@bsa.cat
Font: Bsanet