Inici‎ > ‎Notícies del Barcelonès‎ > ‎

Conferència del meteoròleg Tomàs Molina i el doctor Josep de Haro sobre clima i salut aquest divendres a l'HMB

2 de juny 2014, 5:53 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 11 de juny 2014, 1:06 ]

La sala d'actes de l'Hospital Municipal acollirà aquest divendres 6 de juny, d'11 a 13 hores, una conferència adreçada a la ciutadania sobre clima, medi ambient i salut a càrrec del cap de Meteorologia de Televisió de Catalunya, Tomàs Molina, i el cap clínic d'Otorinolaringologia de BSA, el doctor Josep de Haro.

Aquesta activitat de promoció de la salut, oberta a totes les persones que hi estiguin interessades, s'organitza amb motiu de la celebració, el 5 de juny, del Dia Mundial del Medi Ambient.

Tomàs Molina parlarà sobre el futur del clima i els reptes que suposarà per a la sanitat, mentre que el doctor de Haro centrarà la seva intervenció en la contaminació sensorial. En concret explicarà com els canvis en el medi ambient i en el clima poden repercutir en la nostra salut, especialment en l'olfacte, el gust, l'audició, el tacte, la visió, el dolor i l'equilibri.

L'accés a l’acte, organitzat per la Comissió de Medi Ambient de BSA, serà lliure, tot i que estarà limitat a l'aforament de la sala.