Inici‎ > ‎Notícies del Barcelonès‎ > ‎

CCOO posa en marxa noves oficines d'InfoAtur al Barcelonès

1 de jul. 2014, 5:30 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 5 de set. 2014, 4:00 ]

CCOO de Catalunya acaba la seva implantació d’oficines del servei InfoAtur al Barcelonès posant en marxa, a partir d’aquesta mateixa setmana, els punts d’informació per a les persones sense feina a Santa Coloma de Gramenet i a Sant Adrià de Besòs.

A partir de primers de juliol el servei, que funciona des del mes de febrer a Badalona, Barcelona i l’Hospitalet, començarà a donar-se també a Sant Adrià de Besòs i Santa Coloma de Gramenet.

Horaris i dies (cal demanar hora al telèfon 93 388 59 57):

- Dimarts de 10 h a 12 h i de 16 h a 18 h, al local de CCOO a Sant Adrià de Besòs, carrer Pi i Gibert, 68.

- Dimecres de 10 h a 12 h i de 16 h a 18 h, a l'edifici de Serveis Territorials de l'Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet, plaça de l'Olimp, 3.

Es podrà accedir a informació sobre prestacions, subsidis i ajuts, així com sobre la resta de qüestions que poden ser d’interès per a qui no té feina com l’assessorament i l’orientació sobre recursos per a la recerca de feina, sobre formació, acreditació de competències, ajuts públics...

CCOO és el sindicat de les persones treballadores, tinguin feina o no!

Feu clic per veure el comunicat de premsa sobre les noves oficines d'InfoAtur al Barcelonès.