Inici‎ > ‎Notícies del Barcelonès‎ > ‎

CCOO i UGT denuncien que el Consell Econòmic i Social de Badalona es demora

28 d’abr. 2016, 10:13 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 14 de juny 2016, 1:54 ]

En el plenari municipal celebrat a Badalona el dia 26 d’abril figurava en l’ordre del dia l’aprovació dels Estatuts del Consell Econòmic i Social local, marc previst com a l’àmbit de participació de caràcter més general a Badalona.

Lamentablement, la votació efectuada en el Ple va resultar invalidada, sembla que per problemes tècnics a l’hora d’assolir el quòrum necessari per a la seva aprovació legal.

CCOO i UGT ens volem dirigir als diferents grups municipals per esperonar-los a una urgent aprovació dels marcs de participació social en una ciutat perillosament desestructurada quant a la participació ciutadana, amb problemes tan greus com l’atur de llarga durada, pràcticament cronificat en alguns barris, o el risc d’exclusió, igualment present a la ciutat.

Garantir una ciutat equilibrada en termes d’igualtat i qualitat de vida, una ciutat compacta quant a usos del seu territori i una ciutat que asseguri accés a la formació, itineraris professionals i ocupació de qualitat és responsabilitat de tots, però els instruments són imprescindibles, i urgents.

Els dos sindicats esperem que es superin els errors, i es procedeixi a l’aprovació del Consell Econòmic i Social en el més breu termini possible.