Inici‎ > ‎Notícies del Barcelonès‎ > ‎

CCOO de Catalunya dóna suport a la campanya “40 anys Haissa” a Badalona

13 de març 2015, 5:12 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

-Inauguració d'un monument en memòria de les sis treballadores que van morir en un incendi a l'empresa

Un nombrós grup d’entitats locals de la ciutat de Badalona inauguren diumenge un monument a la “Plaça dels treballadors de Haissa”, al barri de Morera, entre el carrer Astúries i el carrer Galícia.

El monument, dissenyat per Laia Soler Canillas, alumna de l’Escola d’Art i Superior de Disseny Pau Gargallo, de Badalona, serà finalment instal•lat, després de molts mesos de campanya (“40 anys Haissa”) i de recaptar donacions per honrar la memòria de les 6 víctimes, treballadores de l’empresa Haissa, que varen morir en un incendi de l’empresa el 17 de maig de 1974.

CCOO de Catalunya felicita a totes les persones i entitats badalonines que han treballat intensament per fer possible aquest acte de justícia i hi dóna suport, convidant també a treballadors i treballadores de Badalona i a la ciutadania en general a participar en aquesta inauguració, que honora la memora de sis persones treballadores que perderen la vida al seu lloc de feina.

CCOO voldríem que fos una jornada de germanor i d’esperança en un futur on tothom pugui treballar en les millor condicions de salut, de seguretat i de dignitat humana on ningú es jugui la vida treballant.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 13 de març de 2015