Inici‎ > ‎Notícies del Barcelonès‎ > ‎

BSA participa en una nova edició del "Mes de la vida activa"

5 d’abr. 2018, 5:50 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 6 d’abr. 2018, 3:19 ]
Resultat d'imatges de mes de la vida activa badalonaAmb l'objectiu de promocionar l'activitat física entre la població adulta, durant l'abril se celebra a Badalona la setena edició del "Mes de la vida activa", organitzada pel Servei de Salut de l'Ajuntament de Badalona amb la col·laboració, entre d'altres, de Badalona Serveis Assistencials.

Els centres d'atenció primària de la ciutat i el CAP Montgat acullen al llarg del mes sessions informatives sobre els beneficis de l'activitat física per prevenir o atenuar problemes de salut i mantenir i millorar l'autoestima i la qualitat de vida. Les sessions, obertes a totes les persones que hi estiguin interessades, són conduïdes pels professionals d'atenció primària que formen part del Pla d'Activitat Física, Esport i Salut, impulsat pel Govern català.

Concretament, les sessions programades en els CAP gestionats per BSA són les següents:

CAP Morera-Pomar: 5 d'abril a les 10 hores.
CAP Montgat-Tiana: 12 d'abril a les 10 hores.
CAP Martí i Julià: 12 d'abril a les 10.30 hores.
CAP Progrés-Raval: 12 d'abril a les 11 hores.
CAP Nova Lloreda: 17 d'abril a les 11 hores.
CAP Apenins-Montigalà: 19 d'abril a les 10.30 hores.

Les persones que hi assisteixen poden aprofitar per inscriure's a la caminada popular "Badalona Running-Fem salut!", que se celebrarà el 26 d'abril i clourà el mes d'activitats.

La caminada s'iniciarà a les 10 del matí al Pont del Petroli i finalitzarà al Parc de Can Solei i Ca l'Arnús. Els participants podran escollir entre dos itineraris: un de 2'5 quilòmetres i un altre de 5 quilòmetres.

El "Mes de la vida activa" s'emmarca en el programa "Badalona, cap a una ciutat saludable".

FONT: Web Badalona Serveis Assistencials