Inici‎ > ‎Notícies del Barcelonès‎ > ‎

BSA oferirà a Montgat un taller d’autocura per a persones en atur com a primer pas d’un projecte de municipi saludable

4 de set. 2017, 5:55 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 4 de set. 2017, 5:57 ]
Sessió de treball amb Badalona
El taller d'autocura per a persones en atur que ofereix la nostra organització en el marc del projecte "Badalona, ciutat saludable" arribarà també des de finals d'aquest any a la població de Montgat. D'aquesta manera, es fa el primer pas per desenvolupar a Montgat un projecte de promoció d'un model de municipi saludable, una iniciativa que BSA ja està portant a terme a Badalona des de 2015.

El tema s'ha tractat en una reunció celebrada avui al CAP Montgat entre l'alcaldessa de Montgat, Rosa Funtané, la regidora d'Acció Social, Dona i Salut del mateix municipi, Montse Sanllehy, el regidor de Badalona Justa i Inclusiva, Francesc Ribot i una representació de BSA formada per la directora assistencial, Pilar Otermin, la cap de Servei d'Atenció Primària, Sònia Pérez, i la cap clínica de l'ABS Montgat-Tiana, Maite Gómez.

L'objectiu de la trobada era començar a perfilar els detalls de la col·laboració entre els dos municipis per a la promoció de la salut, la prevenció de malalties i la millora de la qualitat de vida del veïnat de la població del Maresme.

El regidor de Badalona Justa i Inclusiva ha afirmat que "amb aquest acord fem un pas més per la construcció de models municipals basats en el benestar que afavoreixen la cohesió i la inclusió de les persones que resideixen en el territori”, mentre que l'alcadessa de Montgat ha assenyalat que "apostem per la promoció de la salut dels montgatins i comencem treballant amb les persones en atur de llarga durada".

FONT: Bsanet