Inici‎ > ‎Notícies del Barcelonès‎ > ‎

Badalona Serveis Assistencials lliura al Bancs dels Aliments 550 quilograms de menjar

15 de jul. 2013, 3:02 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 15 de jul. 2013, 3:04 ]

Usuaris i professionals de BSA col·laboren en la campanya 'La fam no fa vacances'

Badalona Serveis Assistencials (BSA) ha lliurat aquesta setmana al Banc dels Aliments, a través de Voluntaris Badalona, 550 quilograms de menjar.

BSA s'ha sumat aquest estiu a la campanya de la Fundació Banc dels Aliments de Catalunya 'La fam no fa vacances' instal·lant punts de recollida d'aliments en tots els seus centres. Aquesta ha estat la quarta ocasió en què BSA s'ha sumat a una campanya del Banc dels Aliments.

Com a novetat, l'organització ha obert la iniciativa als usuaris instal·lant punts de recollida accessibles a la ciutadania a l'Hospital Municipal de Badalona, el centre d'Atenció Primària Nova Lloreda, i el Centre Sociosanitari El Carme. En total, l'esforç d'usuaris i professionals ha permès recollir 550 quilograms d'aliments, bàsicament oli, pasta, arròs, llaunes, galetes i llegums. La Comissió de Cooperació de BSA, amb el suport del Servei de Logística, ha estat l'organitzadora de la campanya.

FONT: BADANOTIS