Inici‎ > ‎Notícies del Barcelonès‎ > ‎

Acte a CCOO Badalona amb motiu del Dia de la Dona Treballadora

25 de febr. 2014, 9:33 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 26 de febr. 2014, 13:04 ]
CCOO de Badalona es complau a convidar-vos a celebrar el Dia Internacional de la Dona Treballadora amb una activitat de cine fòrum, que consistirà en la projecció de la pel.lícula Te doy mis ojos, d'Icíar Bollaín. Aquesta vegada centrarem el debat entorn de les violències de gènere.

Hi participaran:

Juana González, de la Secció Sindical de CCOO de l'empresa Limasa, de Santa Coloma de Gramanet.

Raquel de Haro, responsable de l'Àrea de Política social i Drets de Ciutadania de CCOO, que dinamitzarà el debat amb una intervenció sobre les violències de gènere i la Llei de l'avortament.

Serà el dijous 13 de març a les 18h, al local de CCOO a Badalona, c/Font i Escolà, 6-8.

En acabar, hi haurà un petit refrigeri.

Secció Sindical CCOO-HMB,
25 de febr. 2014, 9:33