Inici‎ > ‎Formació‎ > ‎

Un total de 35.959 persones optaran el dissabte 1 de febrer a una de les 7.602 places de formació sanitària especialitzada

30 de gen. 2014, 10:25 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

Les persones admeses a les proves que tindran lloc el proper dissabte suposen un descens del 11% respecte a la convocatòria 2012-2013, quan es van inscriure 40.266 aspirants (4.312 més)

La distribució d'aspirants segons les diferents titulacions i la comparació de xifres respecte a 2013 és al primer arxiu adjunt a aquesta notícia. Analitzant les dades s'observa que s'ha reduït el nombre d'aspirants en termes generals (excepte en Biologia i Psicologia) , encara que també han disminuït les places ofertes, tot i això, el nombre de persones per plaça que es presenta és menor. "L'anàlisi de per què es produeix aquest fenomen necessitaria que coneguem més dades, que s'aniran desvetllant a mesura que el procés de selecció avanç. Segur que les conclusions no seran les mateixes segons parlem d'unes o altres categories professionals ", explica la secretària d'Ocupació de la Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO), Teresa Jerez. Les proves selectives es realitzaran, simultàniament, a partir de les 16.00 hores (15.00 hores a les Canàries). Per a això es constituiran 554 meses d'examen en 21 ciutats distribuïdes en totes les comunitats autònomes. Consulta aquesta informació en el document adjunt a aquesta notícia.