Inici‎ > ‎Formació‎ > ‎

Sanitat publica les plantilles de respostes correctes dels exàmens de formació sanitària especialitzada

11 de febr. 2014, 5:45 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

El Ministeri de Sanitat publica avui 10 de febrer de 2014, la plantilla de respostes correctes als exàmens realitzats el passat 1 de febrer de formació sanitària especialitzada. El termini de reclamació per les respostes aprovades és de tres dies, és a dir, des de l'11 al 13 de febrer

Pots obtenir més informació a la web del Ministeri de Sanitat , a través de la qual es poden presentar les impugnacions i consultar les respostes provisionals. Les comissions qualificadores celebraran nova sessió el 25 de febrer de 2014 per examinar i resoldre les reclamacions que hagin estat presentades dins el termini establert. Publicació dels resultats A partir del dia 28 de febrer, una vegada hagin ratificat les comissions qualificadores les respostes aprovades, es faran públiques les relacions provisionals de resultats. Els aspirants disposaran d'un termini de cinc dies naturals comptats a partir del següent al d'exhibició de les relacions, per a formular reclamacions. Així mateix, podrà sol · licitar la rectificació de les errades advertides en la valoració de mèrits acadèmics, sempre que el seu enviament fos realitzat en el termini establert per a la presentació de l'esmentada documentació.