Inici‎ > ‎Formació‎ > ‎

Publicació al BOE de la regulació d'equivalències entre titulacions DUI i Grau d'infermeria

1 de des. 2015, 8:52 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 1 de des. 2015, 9:02 ]
 CCOO INFORMA: de la publicació en BOE de 2015/11/30 la regulació d'equivalències entre titulacions DUI i Grau d'infermeria i informa dels passos per fer la tramitació corresponent a través de la seu electrònica del Ministeri d'Educació.

CCOO recorda que la regulació estableix la igualtat de drets acadèmics i professionals entre ambdues titulacions universitàries, així mateix per a l'accés directe a estudis de Màster i el reconeixement
professional a nivell de la Unió Europea. La correspondència evita la realització del cursos de formació
addicionals o curs de Grau en establir la correspondència de les dues titulacions al nivell 2 del Marc Espanyol de qualificacions (MECES).

El certificat individual per acreditar la correspondència entre les titulacions DUI i Grau d'Infermeria (correspondència del títol de Diplomat al nivell 2 del MECES) s'obté exclusivament a través de la Seu Electrònica del Ministeri d'Educació a partir de la publicació en BOE del Consell de Ministres, a més, els sol·licitants han de disposar de:

Documentació:
  • DNI electrònic i PIN corresponent.
  • Certificat digital de persona física en vigor associat al DNI electrònic.
  • Fotocòpia completa del títol de Diplomat / ada en infermeria per les dues cares o original.

Enllaços a la seu electrònica del Ministeri d'Educació

General

Secció tràmits i serveis: Gestió de títols: expedició, acreditació, homologació, equivalència,reconeixement i convalidació