Inici‎ > ‎Formació‎ > ‎

Nova convocatòria d'avaluació i acreditació de competències professionals adquirides mitjançant l'experiència laboral o vies no formals de formació

26 de maig 2015, 9:01 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

ACREDITA'T 2015, del 27 de maig al 10 de juny

Foto Nova convocatòria d’avaluació i acreditació de competències professionals adquirides mitjançant l’experiència laboral o vies no formals de formació, ACREDITA’T 2015, del 27 de maig al 10 de juny.

CCOO informa dels terminis per presentar les sol·licituds, àmbits i famílies professionals, nombre de places, requisits i taxes que estableix aquesta convocatòria.

L'Acredita't va dirigit a persones que han adquirit les seves competències professionals en el lloc de treball, mitjançant la pràctica, l'experiència professional i vies no formals de formació. Per tant, són persones que tenen les competències, però no l'acreditació oficial. Aquest procediment permet a les persones que hi participen aconseguir una certificació que els pot servir per arribar a obtenir un certificat de professionalitat, un títol de formació professional o totes dues coses i facilita, d'aquesta manera, la seva integració laboral, la promoció professional i el reconeixement social.

Teniu a disposició els Punts d'informació de CCOO de Catalunya:

- Centre de formació de persones adultes Manuel Sacristán (93 481 27 67)

- Fundació Paco Puerto (93 481 27 17)

Més informació:
- Nova convocatòria d'avaluació i acreditació de competències professionals
- RESOLUCIÓ ENS/968/2015, de 23 d'abril, per la qual s'aproven les bases que regeixen la convocatòria delprocediment d'avaluació i acreditació de les competències professionals adquirides a través del'experiència laboral o de vies no formals de formació per a l'any 2015.
26/05/2015