Inici‎ > ‎Formació‎ > ‎

La FSS-CCOO te ofrece cursos de inglés especializados en terminología sanitaria acreditados por el SNS

13 de març 2018, 8:41 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

Mediante el acuerdo con Wellington Learning International, la Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO) ofrece a la afiliación de CCOO cuatro cursos específicos de inglés sanitario ACREDITADOS por la Comisión de Formación Continuada de las profesiones sanitarias del SNS, impartidos en teleformación y, de manera adicional, dos cursos más para adquirir o perfeccionar el nivel de inglés general

Els 4 cursos específics són:

Terminologia Sanitària en anglès, dirigit a Medicina, Biologia, Bioquímica, Farmàcia, Odontologia / Estomatologia, Psicologia Clínica, Química, Ràdio Física hospitalària i Veterinària ( 10,2 crèdits ).

Anglès Sanitari, dirigit a Infermeria, Fisioteràpia, Logopèdia, Nutrició Humana i Dietètica, Òptica-Optometria, Podologia, Teràpia Ocupacional i Llevadores ( 7,8 crèdits ).

nglés Sanitari per tècnics de formació professional, dirigit a Tècnics Superiors Sanitaris (totes les especialitats) i Tècnics de Grau Mitjà (totes les especialitats) ( 11,2 crèdit s).

Anglès Sanitari a l'Atenció a l'Usuari,dirigit a Personal de Gestió i serveis i personal No sanitari (inclòs el personal del sector de la dependència). Reconeixement d'Interès Sanitari ( RIS ).

L'alumnat pot seguir la formació al ritme que millor s'adapti a les seves necessitats, al llarg dels 12 mesos de vigència de les claus d'accés, des de la data d'inici del curs. El desenvolupament d'aquesta formació fa servir una metodologia eminentment pràctica; per cadascuna de les 30 unitats que consta cada curs es realitzen les següents activitats:

- Visualització i estudi de vídeos explicatius.
- Enregistrament de la veu del / la alumne / a per practicar pronunciació.
- Estudi i comprensió del material de suport adjunt.
- Realització de 2 test de traducció i listening (escolta) del vocabulari.
- Realització de 2 test de traducció i listening (escolta) de frases amb gramàtica aplicada.

Molt important: per a realitzar correctament el curs es necessita un nivell d'anglès previ, equivalent al B1 o B2 del Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües. Per assegurar aquesta condició, les dues primeres unitats de cada curs són d'accés lliure, previ a la matriculació, de manera que la persona interessada pugui saber amb anterioritat si disposa del nivell d'anglès necessari per realitzar amb aprofitament la formació.

De no acreditar el nivell, hi ha la possibilitat de apuntar-se als cursos d'anglès necessaris per adquirir el nivell:
Reforç dels nivells de principiant A1 / A2 del Marc Europeu.
Reforç dels nivells intermedis B1 / B2 del Marc Europeu.

Per conèixer la informació completa i emplenar la inscripció pots accedir a la següent adreça:  www.wellington-sanidad-ccoo.com/

Noves edicions juny 2018

la teva formació, EL NOSTRE COMPROMÍS