Inici‎ > ‎Formació‎ > ‎

La FSS-CCOO t'anima a participar en el disseny del primer congrés virtual d'Infermeria

13 de des. 2016, 0:03 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 13 de des. 2016, 0:06 ]

La Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO) va iniciar el 2013 un ambiciós projecte: l'organització de congressos científics virtuals, trobades organitzades per professionals per a professionals. L'objectiu és proporcionar un espai de trobada per a l'actualització de coneixements, debatre sobre aspectes concrets de la professió i mostrar treballs científics o experiències. Després del rotund èxit del dirigit a TCAI, la FSS-CCOO vol comptar amb tu i anima a totes les infermeres ia tots els infermers a què participen en el seu disseny, a través d'una enquesta anònima

La FSS-CCOO continua amb l'organització de congressos virtuals com un servei ofert a la seva afiliació. En aquesta ocasió consisteix en un projecte adreçat a infermeres i infermers que tindrà lloc a mitjans de 2017 amb el lema "Una Infermeria que evoluciona. Una Infermeria de qualitat". Per a això, la FSS-CCOO a més de comptar amb la participació de les afiliades i els afiliats d'aquesta categoria, vol ampliar aquesta participació i ofereix a tots els professionals la possibilitat de col·laborar en el disseny d'aquest important projecte.

Un congrés virtual és un congrés científic que es realitza en la seva totalitat a través d'una web. La seva estructura científica seria la mateixa que la d'un congrés presencial: taula inaugural, ponències, taules obertes, comunicacions tallers.

El comitè d'organització i el comitè científic d'aquest congrés agraeixen per endavant la seva participació a totes les infermeres i tots els infermers que col·laboren i els emplaça a inscriure quan s'habiliti més endavant aquesta possibilitat. Així mateix, animen a les afiliades i afiliats a que facin partícips d'aquesta iniciativa als seus companys i companya, per a enriquir més els continguts d'aquest congrés.

clic aquí  TEVA FORMACIÓ EL NOSTRE COMPROMÍS 'AFILIA'T A CCOO! animen a les afiliades i afiliats a que facin partícips d'aquesta iniciativa als seus companys i companya, per a enriquir més els continguts d'aquest congrés. Si vols participar en l'elecció dels continguts del primer congrés virtual per infermeres clic aquí TEVA FORMACIÓ EL NOSTRE COMPROMÍS 'AFILIA'T A CCOO!animen a les afiliades i afiliats a que facin partícips d'aquesta iniciativa als seus companys i companya, per a enriquir més els continguts d'aquest congrés. Si vols participar en l'elecció dels continguts del primer congrés virtual per infermeres clic aquí

TEVA FORMACIÓ EL NOSTRE COMPROMÍS
'AFILIA'T A CCOO!