Inici‎ > ‎Formació‎ > ‎

La FSS-CCOO premia a la seva afiliació i àmplia l'oferta de cursos del Pla de Formació subvencionat 2016

12 de febr. 2016, 3:36 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

La formació per a la seva afiliació continua sent per la Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO) un objectiu prioritari i una necessitat. Per aquest motiu, des de l'any 2013, subvenciona, amb fons propis un pla formatiu per premiar la seva fidelitat. Per a aquest any amplia el seu catàleg de cursos per només 19 euros cadascun

cartells

Les persones afiliades a CCOO, al corrent de pagament, o aquelles que s'afiliïn i tinguin una primera quota abonada, poden inscriure en els cursos d'aquest pla subvencionat, a desenvolupar al llarg de 2016; no podent fer-se més de dos cursos al mateix temps.Terminis de sol·licitud i execució : Al llarg de tot 2016 NOMBRE MÀXIM DE CURSOS PER AFILIAT /  ANY Nou afiliat Quota general: 4 cursos / any Quota especial: 3 cursos / any Afiliat més d'1 any i menys de 3 anys quota general: 5 cursos / any quota especial: 4 cursos / any Afiliat més de 3 anys quota general: 6 cursos / anyquota especial: 5 cursos / any Afiliat amb quota superreduïda : 2 cursos / any requisits d'inscripció : · afiliació a CCOO, al corrent de pagament. · Alta de nova afiliació, amb la primera quota abonada. · pagament de 19 euros per curs sol·licitat (CCOO subvenciona la resta del cost de cada curs). · Ordinador amb accés a internet i compte de correu electrònic. · Inscripcions awww.fysa.es · Els requisits s'han de mantenir al llarg de tot el desenvolupament del Pla.Compromís de qualitat: · Cursos Acreditats per la Comissió Nacional de Formació Contínua de l'SNS (sanitaris) . És possible que, durant el procés de "reacreditació" dels cursos, el nombre de crèdits es vegi modificat per Resolució de l'Administració. Cursos amb el Reconeixement d'Interès Docent Sanitari (Àrids) o d'Interès Sanitari (RIS), mitjançant les corresponents resolucions de l'Administració Sanitària (no sanitaris). Atenent al criteri d'algun tribunal de comunitat autònoma pot ser que no es valori aquest Reconeixement oficial en els processos selectius.  Per inscriure-s'hi, cal omplir tots els camps del full de sol·licitud que es troba en punxar sobre del nom del curs triat.  Si es troba en situació d'atur haurà d'assenyalar en els camps de la sol·licitud 'domicili del centre de treball' i 'codi postal del centre de treball' la direcció i codi postal del seu domicili habitual. Un cop completada la sol·licitud, ha de fer clic en la pestanya 'Enviar dades' que hi ha al final de la mateixa i, el procés haurà finalitzat.

Cal destacar que s'ha de fer una inscripció per cada activitat sol·licitada.

Els cursos es realitzaran en la modalitat on line, amb la descàrrega d'arxius en format PDF (no hi haurà manuals en paper) i es disposarà de tutories personalitzades per a l'alumnat a través de correu electrònic. Hi ha la possibilitat que, al llarg de l'any, el catàleg de cursos es vegi incrementat. la FSS-CCOO es posarà en contacte amb els alumnes i les alumnes a través d'FYSA, un cop comprovat el pagament i les condicions de afiliació, per informar-los de la data de començament de l'edició del curs sol·licitat en la qual han estat inclosos. han d'abstenir de matricular-se en aquest pla aquelles persones que no estiguin afiliades a CCOO o no estiguin al corrent de pagament. per a qualsevol informació, consulta , dubte o reclamació, cal dirigir-se al Àrea de Formació de la comunitat autònoma corresponent. TEVA FORMACIÓ, eL NOSTRE COMPROMÍS AFILIA'T!