Inici‎ > ‎Formació‎ > ‎

La FSS-CCOO ofereix descomptes a la seva afiliació per obtenir títols oficials de FP gràcies al seu acord amb CESUR

27 de maig 2015, 13:04 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

La Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO) continua oferint als seus afiliades i afiliats la possibilitat d'adquirir nous nivells de titulació oficials. En aquest cas, s'ha signat un acord amb el centre de FP CESUR, pertanyent al Grup Coremsa, per a l'obtenció de titulacions relacionades amb el sector sanitari, i amb un descompte del 20%

Antonio Cabrera, FSS-CCOO i Manuel Martin, President CESUR

L'acord ofereix a l'afiliació de CCOO 6 titulacions oficials de Formació Professional, en modalitat online, amb sessions presencials obligatòries, d'un cap de setmana, cada 3 mesos, per a facilitar l'accés a la formació reglada de les persones que no disposen del temps necessari per formar-se de manera presencial. Els títols oficials que s'ofereixen són: TS. Anatomia Patològica. TS. Laboratori de Diagnòstic Clínic. TS. Imatge per al Diagnòstic. TS.Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa. TS. Desenvolupament d'Aplicacions Multiplataforma. T. Emergències Sanitàries.A més del descompte especial del 20% , l'afiliació de la FSS-CCOO té la possibilitat d'optar a pagaments mensuals; s'exigirà com a condició acreditar al llarg de tot el desenvolupament del curs la condició d'afiliat o afiliada a CCOO. Per conèixer la informació completa i accedir a les inscripcions podeu accedir a la següent adreça: http://www.cesurformacion.com/ oferta-ccoo / TEVA FORMACIÓ, EL NOSTRE COMPROMÍS ¡AFILIA'T A CCOO!