Inici‎ > ‎Formació‎ > ‎

La FSS-CCOO i l'IL3 de la Universitat de Barcelona signen un conveni de col·laboració per a la formació del personal sanitari i sociosanitari

8 de nov. 2017, 8:03 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

La Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO) i l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) han signat un acord per col·laborar en la formació continuada i el desenvolupament professional del personal de la Sanitat pública , concertada, privada, sectors sociosanitaris i de l'àmbit de la dependència, amb importants descomptes en l'oferta d'IL3-UB per a l'afiliació de CCOO

Signatura de l'acord.

El secretari general de la FSS-CCOO, Antonio Cabrera, i el director general de l'IL3-UB Guillem Iñíguez, acorden, amb la signatura d'aquest conveni, establir sinergies entre l'organització sindical més representativa del sector sanitari i sociosanitari, i majoritària al àmbit estatal, i una entitat que forma part del Grup Universitat de Barcelona, ​​que agrupa la formació de postgrau, continuada i complementària, en les modalitats presencial, semipresencial i no presencial; l'objectiu és satisfer les demandes i necessitats d'actualització de coneixements, procediments i actituds de professionals del sector.

Entre altres aspectes, aquest conveni permet que les persones afiliades a la FSS-CCOO puguin accedir a tota l'oferta formativa de l'IL3-UB -la més nombrosa en el camp universitari- en modalitat online, de Màster, Postgraus i cursos d'especialització, dirigits a Infermeria, Medicina, Nutrició i Dietètica, Psicologia, Prevenció i Intervenció social, Gestió sanitària, amb un descompte del 10%de l'import de la matrícula.

IL3-UB també disposa d'oferta formativa en altres sectors com Comunicació, TIC, Recursos humans, Economia i empresa, etc, amb els mateixos descomptes per a l'afiliació a CCOO.

A destacar que totes les activitats estan dissenyades segons les directrius del 'Espai Europeu d'Educació Superior' i tenen equivalència en crèdits ECTSAccedeix a aquesta oferta formativa clicant aquí.

Addicionalment, la FSS-CCOO participarà del programa Talent Hub per impulsar el talent i el creixement professional continu. Se situa com a partner estratègic de IL3-UB, obre la possibilitat d'implementar nous productes formatius conjunts, podrà desenvolupar convenis de pràctiques d'alumnes de IL3-UB I promocionar els seus serveis al campus virtual, etc.

TEU FORMACIÓ EL NOSTRE COMPROMÍS

'AFILIA'T A CCOO!