Inici‎ > ‎Formació‎ > ‎

La FSS-CCOO col·labora amb la Universitat d'Almeria en el I Congrés Internacional de Salut i Cicle Vital

13 de març 2017, 6:36 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

La Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO) inicia una etapa de col·laboració amb la Universitat d'Almeria amb el I Congrés Internacional de Salut i Cicle Vital, dirigit a professionals i estudiants de la salut, els serveis socials i l'educació , entre d'altres, sota el lema "Avenços, èxits i perspectives de futur". Aquesta trobada, que se celebrarà del 25 al 30 d'abril de 2017, s'emmarca en el marc del XXIV Congrés de Psicologia INFAD.

S'ha obert un termini per a la recepció de comunicacions lliures i simposis, per tal de propiciar que investigadors i professionals puguin presentar treballs i investigacions durant el Congrés: Comunicacions : Enviament del resum: fins al 17 març 2017 Presentació treball complet: fins el 17 març 2017 Simposis online : Presentació treball complet: fins al 17 març 2017 La confluència d'aquests dos congressos internacionals possibilitarà un espai on poder aportar primeres i pioneres investigacions i / o dades de treballs en curs, per contrastar aportacions, opinions, suggeriments i oferir-les a la comunitat científica. Tots dos sintetitzen un lloc on molts investigadors, de gairebé totes les universitats espanyoles i de moltes altres europees, (Portugal, Itàlia i nombrosos professionals d'Argentina, Brasil, Xile, Mèxic etc.) aportaran els seus treballs, les noves línies d'investigació, la il·lusió, l'esforç i sobretot molta actualització dels coneixements, molta vigència de les temàtiques actuals de la ciència i un gran entusiasme per compartir coneixements i aportar noves reflexions. Aquests congressos promouen l'acostament i la relació entre els diferents professionals que en els mateixos participen. Per a aquells congressistes que, per dificultats de desplaçament o les empreses privades no puguin assistir al Congrés presencial, tindran l'oportunitat de presentar les seves comunicacions i / o simposis on line, amb els mateixos drets i obligacions que els assistents. Informació, programa i inscripcions a:

http://www.infad.eu/XXIV_Congreso_INFAD/ TEU FORMACION, EL NOSTRE COMPROMÍS

AFILIA'T A CCOO!