Inici‎ > ‎Formació‎ > ‎

L'afiliació a CCOO pot gaudir d'un 20% de descompte en la preparació de la prova d'accés AIR i MIR

29 de set. 2014, 8:35 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

Davant la recent convocatòria de places de formació especialitzada, el termini de presentació de sol · licituds finalitza el 3 d'octubre, la Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO recorda a la seva afiliació els avantatges de les que pot gaudir a la preparació de la prova d'accés .

L'afiliació a CCOO pot aprofitar-se dels avantatges que ofereix l'oferta de preparació d'aquesta prova per a personal mèdic i d'infermeria, mitjançant uns cursos que s'adapten a les seves circumstàncies personals amb diferents modalitats d'impartició: teleformació, presencial, caps de setmana, etc . més d'obtenir un descompte del 20%, hi ha la possibilitat d'ajornar el pagament, sense que això suposi un increment en el cost final; amb material d'alta qualitat i noves edicions de llibres, totalment actualitzats. Per a més informació sobre els objectius, continguts, metodologia, i inscripció pots dirigir-te a qualsevol de les seus de CTO, contacteu al seu web o al telèfon 917.824.330.