Inici‎ > ‎Formació‎ > ‎

Ja pots inscriure't a la segona edició del Congrés d'Infermeria de CCOO i presentar les teves comunicacions

5 de set. 2018, 10:05 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

• Les persones que hagin assistit a la primera edició i vulguin presentar comunicacions tindran preus especials

Després de l'èxit de la primera edició del I Congrés d'Infermeria, celebrat al novembre de 2017, la Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO) organitza una segona edició del congrés virtual dirigit a infermeres i infermers, que se celebrarà  del 1 al 20 d'octubre de 2018 , sota el lema 'Una infermeria que evoluciona. Una infermeria de qualitat '.

Els inscrits i les inscrites a aquest Congrés podran presentar comunicacions fins el 17 de setembre . Les comunicacions podran tenir relació amb les àrees temàtiques del propi congrés, els tallers, temes lliures i / o casos clínics.

Atès que el treball sanitari és multidisciplinari, l'organització acceptarà inscripcions i la presentació de comunicacions per part de personal de categories professionals diferent a infermers i infermeres.

La part plenària del Congrés està acreditada amb 1,2 crèdits i conté les següents activitats:

- Conferència inaugural: "Una infermeria que evoluciona. Una infermeria de qualitat".
- Ponències:
L'impacte de les noves tecnologies en la cura infermer.
Responsabilitat legal de l'actuació infermera.
- Taules obertes:
Línies actuals sobre vacunacions.
Experiències en la implantació de les especialitats d'infermeria en els diferents serveis de salut.

Aconsegueix fins 4,4 crèdits participant en els cursos-taller:

- Electrocardiografia pràctica: 0,5 crèdits (Infermeria i Medicina).
- Triatge a urgències, patologies emergents: 1,3 crèdits (Infermeria).
- Contenció del pacient agitat: 0,3 crèdits (Infermeria i TCAI).
- Manipulació i mobilització de pacients i ergonomia d'esquena: 0,2 crèdits (Infermeria, Fisioteràpia i TCAI).

- Consultes virtuals d'infermeria: present i futur: 0,4 crèdits (Infermeria)

- Prescripció d'exercici físic: 0,7 crèdits (Infermeria, Medicina i Fisioteràpia).

- Tècniques de suport a les activitats de la vida diària a persones amb discapacitat: 1 crèdit (Infermeria i TCAI).

Addicionalment, participa al taller 'Tècniques i habilitats per a la realització d'exàmens tipus test'.

El Congrés també està a les xarxes. Informa't i inscriu-te a través d'aquest enllaç  CONGRÉS INFERMERIA.

Facebook:  Congrés Infermeria CCOO
Twitter:  @CVrEnfermeCCOO
Hashtag: # CVREnfermeríaCCOO

Amb preus EXCLUSIUS per l'afiliació a CCOO!