Inici‎ > ‎Formació‎ > ‎

El 10 de juny finalitza el termini d'admissió de comunicacions al Congrés Virtual per TCAI

21 de maig 2015, 23:59 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 22 de maig 2015, 0:02 ]

Davant l'elevat índex d'inscripcions i presentació de comunicacions a la segona edició del Congrés Virtual per a Tècnics en Cures Auxiliar d'Infermeria (TCAI), que se celebrarà al mes de juny, el Comitè Organitzador ha decidit ampliar la data límit d'admissió de comunicacions fins el 10 de juny

Cartell

Es tracta d'un congrés científic que es realitza en la seva totalitat a través d'una web . La filosofia és la mateixa que la d'un congrés presencial, proporcionar un espai de trobada entre professionals per a l'actualització de coneixements, per debatre sobre aspectes concrets de la professió i per mostrar treballs científics o experiències, en forma de comunicacions o exposició de casos clínics . La modalitat virtual proporciona flexibilitat en l'assistència a les congressistes, que poden accedir al mateix al llarg d'un període llarg de temps ia qualsevol hora del dia, ja que els continguts estan sempre disponibles. Els comitès organitzador i científic s'encarreguen de mantenir el rigor científic i metodològic que les professionals TCAE es mereixen, destacant l'aposta per abordar en les taules, ponències i tallers formatius programats, temes de màxima actualitat científica i de debat professional. És una excel·lent ocasió que proporciona la Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO) per compartir experiències i inquietuds i, d'aquesta manera, avançar en les competències que seguiran fent de les TCAI una professió de futur al segle XXI. CCOO recorda que la data límit d'admissió de comunicacions finalitza el 10 de juny de 2015, com es destaca a la web del Congrés ESTRUCTURA DEL CONGRÉS Plenari. (2,2 crèdits en la 1a edició) - Conferència inaugural: 'Present i futur de les TCAI' - Ponències: 'Funcions de les TCAI en l'equip multidisciplinari: responsabilitat o delegació' 'La prevenció de riscos laborals en les TCAI' - Taules de debat: 'Visió integral de les cures, humanitzar l'art de cuidar' 'Té paper la TCAI en l'atenció primària de salut' Tallers: (2,6 crèdits a la 1a edició) -'La higiene i la seguretat en el pacient ' -'Técnicas de suport a la Activitats de la Vida Diària (AVD) a persones amb discapacitat ' Sol·licitada Acreditació per a la 2a edició Inscriu-te a la 2a edició del I Congrés per a TCAI de la FSS-CCOO amb el lema "Atenció Integral del TCAI al Pacient: Cuidant Vides ". Ens veiem a http://www.congresovirtualccootcae.com/index.php TEVA FORMACIÓ, EL NOSTRE COMPROMÍS AFILIA'T!